Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų kursai dabar tik 42 Eur
Klientų aptarnavimo pradmenų kursai vyksta nuotoliniu būdu, taigi Jūs galite mokytis bet kurioje Jums patogioje vietoje bei patogiu laiku. Klientų aptarnavimo pradmenų nuotoliniai kursai - tai tokie mokymai, kai Jūs studijuojate mokymo ir konsultavimo centro "Viskas lengvai" į Jūsų elektroninį paštą atsiųstą medžiagą bei elektroniniu paštu bendraujate su kuruojančia dėstytoja. Jums išstudijavus teorinę medžiagą, elektroniniu paštu išsiųsime klausimus, kuriuos reikės atsakyti . Kai tai padarysite - išsiųsite elektroniniu paštu mums. Dėstytoja patikrins Jūsų atsakytus klausimus, jei bus klaidų - jas ištaisys bei pateiks teisingus klausimų atsakymus elektroniniu paštu. Baigus šiuos nuotolinius klientų aptarnavimo pradmenų kursus Jums išsiųsime paštu klientų aptarnavimo pradmenų kursų baigimo pažymėjimą, kuriame nėra rašoma, kad kursuose mokėtės nuotoliniu būdu. Mokantis nuotoliniuose klientų aptarnavimo pradmenų kursuose, Jūs galite pradėti mokytis Jums patogiu laiku bei mokytis pageidaujamu intensyvumu, t.y. tuomet, kai galite tam skirti laiko. Klientų aptarnavimo pradmenų kursų apimtis yra 6 akad.val. Mokytis galite norimu intensyvumu, kadangi užbaigti nuotolinius kursus reikėtų ne vėliau, kaip per 12 mėnesių nuo registracijos į šiuos kursus.
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų kaina dabar tik 42 €. Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų kursai yra skirti pradedantiesiems, naudingi norintiems dirbti ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo specialistais, vadybininkais, direktoriaus padėjėjais, administratoriais, sekretoriais, pardavėjais, padavėjais, įvairių paslaugų teikėjais ir pan. Šie kursai naudingi visiems, kurių darbe tenka susidurti su klientų aptarnavimu. Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų kursai naudingi ir norintiems kurti savo verslą ar neseniai įkūrusiems savo verslą.
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursų metu nagrinėjamų temų sąrašas: klientų aptarnavimo samprata ir svarba, klientų tipai, aptarnaujančio personalo savybes, reikalingos norint profesionaliai aptarnauti klientus, elgesys sutinkant klientą, bendravimas su klientais telefonu, bendravimas su klientais elektroniniu paštu, bendravimas pasitelkiant socialinius tinklus, sunkūs klientai ir konfliktinės situacijos, klientų aptarnavimo standartas, slapto kliento tyrimai.
Nuotolinių klientų aptarnavimo pradmenų kursuose yra pateikiama teorinė medžiaga, klientų aptarnavimo standarto pavyzdys. Tam, kad įtvirtinti išmoktą teorinę medžiagą, yra pateikiami klausimai.
Norint mokytis nuotoliniuose klientų aptarnavimo pradmenų kursuose, registruojantis reikia el.paštu viskaslengvai@gmail.com parašyti vardą, pavardę bei telefoną ir, kad norite mokytis nuotoliniuose klientų aptarnavimo pradmenų kursuose. Tuomet mes Jums išrašysime išankstinio mokėjimo sąskaitą, kurią kartu su sutarties pavyzdžiu perskaitymui nusiųsime el.paštu. Kai gausime Jūsų mokėjimą, nusiųsime mūsų pasirašytą bei antspaudu patvirtintą sutartį ir kursų teorinę medžiagą. Kai išmoksite pateiktą medžiagą, Jūs mums pranešite el.paštu ir mes Jums išsiųsime klausimus, kuriuos reikės atsakyti. Kai atsakysite klausimus - persiųsite juos mums, o mes juos patikrinsime, jei bus klaidų - jas ištaisysime. Atsakytų klausimų pataisymus (jeigu tokių bus) bei teisingus klausimų atsakymus (jei reikės) Jums persiųsime elektroniniu paštu. Baigus kursus išsiųsime pažymėjimą.
Papildoma informacija el. paštu: viskaslengvai@gmail.com (šiuo elektroniniu paštu Jūsų laiškų laukiame bet kuriuo Jums patogiu laiku, į Jūsų elektroninius laiškus stengsimės atsakyti kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dieną).